Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2007, 09:10   #65
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
weet ge wat? gelooft gij gerust in THE TRUTH van Al Gore, en hoopt dat het zal helpen als jij je benzine driedubbel zo duur gaat betalen met liefst nog 85% taksen erbovenop.
Ik ga daarentegen in die SWINDLE geloven, ik hoef niet meer dagelijks op en neer in de file te gaan staan, en als ik kou heb omdat de gasprijs te duur wordt door de leuke taksen die de Gore-adepten zo goed uitkomen, dan stook ik lekker mijn eigen open haard met mijn eigen hout!

En vraag aan uw mama maar een lekker warme trui voor uw sinterklaas, ge zult hem nodig hebben.
Voor ons Europeanen en zeker voor ons Benelux inwoners is die film idd niets waard.

Wij hebben allang aanvaard dat er problemen zijn met het milieu en zijn zelfs reeds bezig met een deel ervan op te lossen.

Maar voor de meeste USA inwoners, was deze film dus wel het eerste dat hen heeft doen inzien dat er problemen zijn en dat men dus weldegelijk naar oplossingen moet gaan zoeken.
Het erge is natuurlijk dat het voor hen als een bom heeft ingeslagen, omdat zijn het steeds hebben blijven ontkennen en zij nu net de groep mensen zijn die bij de eerste zijn die de wraak van de natuur te verwerken krijgen.

Hier geld voor één keer eens echt de regel, de vervuiler betaald.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden