Los bericht bekijken
Oud 17 april 2023, 18:10   #518
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Dat er nu met de oorlog door Rusland >>> er een invasie is van duizenden die de Middellandse zee oversteken is volgens mij georganiseerd door de Russen en hun maffia vrienden en Russische trollen aangezwengeld via internet !!!!!!!. Zoals de wit-russen zelfs ook al mensen uit Afrika haalden om Polen te pesten.

Die zo EU wil straffen omdat wij in de EU Oekraïners hebben opgenomen die moesten vluchten voor het oorlog geweld en de Russische wreedheden. Waardoor de Russen er niet in slaagden de Oekraïners totaal te isoleren door terreur op hun vrouw en kinderen zoals ze vroeger deden onder de CCCP.

Rusland wil dat de EU gedwongen word te stellen dat genoeg > > genoeg is om dan in de VN te kunnen stellen en uitbazuinen dat de EU niet humaan omgaat met vluchtelingen.

Echter wij als de bevolking van ons land zou moeten kunnen kiezen via referendum hoe en wat moet gebeuren met het vreemdelingen probleem, met gelukzoekers en of oorlog vluchtelingen ….zodat er en einde komt aan dat politiek getouwtrekken om de macht op de rug van die vluchtelingen waar Rusland en al of niet gelinkte maffia van profiteert …. punt uit.


Idem met de aanhoudende stakingen en protesten in de EU die de economie de nek omdraait ... dat komen echt niet van zelf!!!! Velen die de CCCP verheerlijken staan nu op de bres met hun stoot troep met de vakbond vlag in aanslag en de gebalde vuist omhoog om de Boeren, zelfstandigen, Kmo kapot te maken, ons de niet links denkenden te breken, economisch te vernietigen ....om algemeen eenheidsworst kudde vee te verwezenlijken over gans de wereld zonder eigen wil onder de nodige repressie.

Begrijp mij goed >>> Ik kwijl van het Zwitserse politiek bestel waar ALLE partijen >> dus van links tot rechts hun denktanks en belangengroepen mogen oplossingen aanbrengen. (de bokswedstrijd >>> Links of rechts de meest onduidelijke verwijzing dat er is, maar zoals het wel steeds heel bewust omschreven word, om vijandigheid, bendevorming en stoottroepen te creëren en aan te wakkeren voor ziekelijke pestbuilen om hun vip’s en partijen de macht te realiseren)

Die kunnen, mogen van uit hun eenzijdig denken of visie op de maatschappij doelgerichte voorstellen doen waar de bevolking via referendum vanuit hun kanton >> zelfs nu al in het Zwitserse politiek bestel via GSM versleuteld veilig en efficiënt snel en zelfs energie besparend “kan voor of tegen het aangebrachte voorstel gekozen worden”.

Zij die zetelen in het parlement voeren uit wat de bevolking koos.
Oppositie controleert dat er daadwerkelijk uitgevoerd word waar de bevolking via referendum bij meerderheid voor koos.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 april 2023 om 18:22.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden