Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2019, 01:19   #504
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik zou ook wel willen weten wie die "men" is, en wat bedoeld wordt met dat "radicaliseren".

Is dat 't letterlijk opvolgen van wat de koran voorschrijft, of is dat iets wat "ze" zomaar ineens uit 't niets in hun hoofd halen, of zijn er onverlaten (men?), die de oorlogszuchtige, bloeddorstige, tot geweld & moord oproepende koranverzen fout interpreteren, en die verkeerd geïnterpreteerde teksten in hun (de geradicaliseerden) hoofden plant?

Vragen, vragen, zoveel vragen.

En niemand die de misleide geradicaliseerden eindelijk eens gaat vertellen dat ze 't allemaal bij 't verkeerde eind hebben.

Misschien moeten wij ook niet van moslims verwachten dat ze met hun tasje zoals bij Yehova getuigen gebruikelijk is - gaan aanbellen met als als doel de tafsier op het hedendaagse af te stemmen. Dit gaat gewoon niet werken.

Destijds heb ik met mijn verbazing kennis gemaakt hoeveel autochtone Nederlanders het wel ok vonden dat Ayaan Hirshi Ali haar Nederlands paspoort zou kwijtraken. Vooral bij ongeschoold rechts en natuurlijk bij de Marokkanen was dit geluid te horen.

Heel ziek ergens; dan staat er een (ex)moslim op en die zegt waar het op staat, het leed van vrouwenmishandeling linkt aan de islamitische heilige boeken - en vervolgens wordt ze door Rita Verdonk in haar rug gestoken puur voor politiek gewin. Dit is ergens ook een signaal dat ge je wel 2 keer moet bedenken om de misstanden die door de Islam te wijten zijn als afvallige aan de kaak te stellen.

Niettemin die burgemeester van Rotterdam, Abouraleb, heeft deze fanataci vol op de camera letterlijk te kennen gegeven dat ze van hem part mogen oprotten. Ook dat Pegida in hun recht staan om een varkensbbq bij een moskee te houden - einde rammadan. Deze burgemeester heeft het niet verboden itt tot 2 autochtone burgemeesters elders, meen ik.

De Marokkanen zijn desalniettemin trots dat iemand uit hun midden het tot burgemeester heeft geschopt en slikt deze beslissingen en uitspraken blijkbaar. Zover ik weet staat hij niet op de dodenlijst a la Wilders of de afvallige moslim van de Hofstadgroep.



Het is gewoon beter om salafistische mokeeen te sluiten, niqaabs te verbieden, en moslim chauffeurs die diabetes hebben, te ontslaan als ze zich aan de ramadan houden. Deze mensen kunnen brokken veroorzaken op de weg. Geen hoofddoeken meer op scholen en openbare gebouwen, hardcore ISIS strijders ter plekke uitlandig laten afmaken, de losers van hen binnenlaten. Doel hen laten rondlopen in de straten, verhalen doen de ronde dat ze het eten slecht vonden en daarom gevlucht zijn - zodat ze geminacht worden door hun eigen 'groep'. Pas dan treed er verlichting bij deze moslims op en lezen ze wat er staat en gaan niet bv het getal 4 interpreteren, denk ik.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 mei 2019 om 01:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden