Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2016, 18:18   #87
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
1) Ik ga niet naar Shoe Discount. Dat heb ik ook nergens gezegd.
Wat ik wèl zei was dat ik de brolmerken Trend One en 2-bizzy heb opgezocht, en dat het merken bleken verkocht door Shoe Discount.
Ah, je hebt alleen research gedaan naar hun schoenen?

Citaat:
2) Op rommelmarkten, en in okkaziewinkels, vindt degene die zoekt en herkent als dusdanig, ook degelijke schoenen.
Of die nou zoveel of zoweinig gedragen zijn, of zo oud of jong zijn, is terzijde.
Liever een paar schoenen kopen die 10 jaar gedragen zijn, en nog eens 10 jaar verder aankunnen, dan een paar nieuwe schoenen die na enkele keren ergens tegen schuren niet meer om aan te zien zijn.
Dat hangt toch maar van de nieuwe schoen af en waar je hem koopt?

Citaat:
Dat is me dunkt erg evident. Brol wordt ongeweten gekocht, omdat mensen worden bedonderd door imitatie van kwaliteit. Het doel van dit onderwerp is de brol signaleren als dusdanig.
Je generaliseert uw eigen wensen op iedereen. Hoe kan jij de beweegreden weten waarom iemand een bepaalde schoen koopt?
Bovendien denk je blijkbaar dat je de enige bent die weet wat hij in zijn hand vast heeft?

Citaat:
Opdat de brolverkopers met hun brol zouden blijven zitten, failliet gaan, en genoopt tot het leveren van waar voor het geld.
Aangezien jij uw schoenen op de rommelmarkten en kapaza zoekt ben je slechts onrechtstreeks betrokken partij.

Citaat:
3) Uw posts waren brol en zijn dat nog steeds. Doet er iets aan. Geen stromannen, geen vijvendertig gezochte scenario's om ergens een "gelijk" te vinden in de bosjes waar uw bomma in haar tijd over de noen lag te maffen.
Als een schoen dan toch een schoen is, dan is hier het perfecte paar. Heel slijtvast en het uitzicht blijft lang hetzelfde.
En je kan er zelf een laklaag opzetten.


__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 13 juli 2016 om 18:24.
hamac is offline   Met citaat antwoorden