Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2012, 21:04   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik ben voor een beroepsverbod voor politici die bewust misbruik maken van hun mandaten om zich zelf te verrijken.
Voor politici die openlijk verklaren dat hun kiesbeloften niet gemeend waren en er van uit gaan dat elk weldenkend mens vooraf weet dat ze bedrogen gaan worden en zij derhalve onschuldig zijn.
Voor politici die van hun mandaat misbruik maken om wetten te stemmen waarvan zij weten dat er geen meerderheid voor is onder de bevolking en dat goed praten door te stellen dat zij beter geschikt zijn om deze beoordeling te maken dan het volk dat zij dienen te vertegenwoordigen...

Zo al iets beter?

Stellen dat er agenten zijn die stelen is niet hetzelfde als stellen dat alle agenten stelen.
Ik heb dit al meermaals gezegd en zal het blijven zeggen.
Ik ben op mijn blote knieën dankbaar voor elke agent die hier in Molenbeek de straat op gaat en zijn job probeert te doen in een gemeente waar zijn eigen burgemeester hen publiekelijk voor leugenaars uitmaakt.

Ik zou ook heel dankbaar zijn voor degelijke reacties op mijn stellingen hier in plaats van goedkope stemmingmakerij.
Bedenk misschien even dat de grootste slachtoffers de sukkelaars ginder zijn voor je mijn stellingen vanuit je luie zetel probeert belachelijk te maken.
Amai, je hebt het nogal, is dat allemaal omdat ik zei dat ik de lijst zou uitbreiden zodat ook de politici erbij in zouden zitten?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden