Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2021, 02:03   #225
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik heb die vragen met onze “democratie” waarin overheden opnieuw collaboreren met duistere overmachten en ons de duivel aandoen.
Mijn worstelen met God is nog niet voltooid en ik kan je geen antwoorden geven, alleen voor mezelf de rekening maken. Dat is voor ieder persoonlijk.
Alleen weet ik dat Hij bestaat na een levensechte ervaring die me tot nederigheid dwong en rotsvast geloof.
Alleen merk ik dat geloven niet genoeg was en is. Door doctrine ben ik tot afstand van deze duivel kunnen komen die tot in onze politiek genesteld is.
Dagelijks tref ik onrecht door vieze politici die lobbyen met globalisten die op keer lobbyen met de duivel.

Voor mij is de dood winst en hoe sneller ze komt hoe beter. Deze wereld kan ons niets verklaren, alleen weet ik dat Hij bestaat.
Het is meer dan geloven, het is een doctrine, zienwijze en levenswijze.
Ik faal zelf dus kan je geen absoluut antwoord geven. Alleen dat we beter de verantwoordelijkheid bij de schuldigen leggen en niet bij God. Ik ben dader van mijn fouten, ik ben degene die faalt en kan mij niet pardonneren bij Hem door anderen aan te wijzen. Ik kan me er alleen maar van afkeren.
Er is maar 1 Waarheid, Zijn naam is Jezus Christus. Al de rest is afleiding.
Mooi antwoord. En "de verantwoordelijkheid bij de schuldigen leggen" klinkt prima. Maar dat valt onder haatspraak.
Deze vraag kwam er ook doordat anderen ook dit soort ervaringen meemaakten en hoewel ze "het licht" zagen volgen ze evengoed de massa die de leugens gelooft. Wat is dan het nut van deze ervaring als het slechts het individu ten goede komt die deze ervaring dan nog slechts in beperkte kring kan verzilveren? Terwijl "de verlichte" zich op het hiernamaals concentreert blijven de reëele leugens waar we dagelijks de gevolgen van ondervinden onaangetast tot op het punt dat leugenaars en hun leugens bij wet beschermd worden. Welke waarheid heeft nu wetten nodig ter bescherming...
Het hierdoor veroorzaakte onrecht wordt dus mee in stand gehouden door "de verlichten" en die in slechts 1 waarheid geloven en net zoals traditionele moslims de rest afleiding vinden en op de dood wachten.
Mocht iedereen eens wat minder geloven (in religie, media, experten, eigen denkbeelden, voetbal...) en wat meer zelf op onderzoek uitgaan dan was 2020 niet zo'n idioot jaar en zou 2021 niet nóg idioter worden.
De Waarheid zal u vrijmaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
John 8:44 Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar, and the father of it. 45 And because I tell you the truth, ye believe me not.
Hoe zou Hagee dat dubbelzinnige vers uitleggen?
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden