Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2007, 13:29   #13
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan Van Hecke Bekijk bericht
Wel dat vind ik al veel genuanceerder en constructief geschreven! Mocht je onze nota gelezen hebben (wat je niet zag zitten). Jammer dat je het probleem enkel benadert vanuit vertegenwoordiging en bijvoorbeeld niet de moeite neemt om onze kritieken op het huidige beleid en onze voorstellen beoordeelt. Als je het niet eens zou zijn met een aantal punten, geen probleem, maar laten we de discussie dan ook inhoudelijk voeren.
allee ik heb het even gelezen en sorry maar moet echt zeggen dat jullie in mijn ogen als arme de bal totaal mis slaan.

er staat geen enkel voorstel in dat structureels iets aan armoede zal doen. Verhogingen van de uitkeringen en huurtoelagen ( nog meer verdoken subsidie aan de vastgoedsector ) zijn maatregelen die in het beste geval achter de problematiek van de veel sneller stijgende huren aan zullen hollen.

ik zal zien dat ik de komende dagen tijd vindt om een aantal beleidsaanbevelingen van het vws hier op maat van groen te herformuleren

maar morgen wordt ik dakloos en dat maakt dat het wellicht niet meer voor 1april zal lukken.

Voordat Groen de juiste antwoorden kan formuleren moet groen zich ook de juiste vragen stellen

ik zou dus zeggen, denk mss intussen al eens na over de eerste vraag die u zich moet stellen, namelijk wat de hoofdoorzaak is van armoede

op de link hieronder
http://vierdewereldsyndicaat.org/web...hp?topic=359.0
vindt u een voorstel dat structureel iets zou kunnen doen aan de concentratie van de armoede in de steden en in sommige wijken.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 maart 2007 om 13:37.
King of beggars and fleas is offline