Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2007, 09:29   #41
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik ben al lang formeel lid van Groen!
Maar totnogtoe woonde ik geen vergaderingen bij, hoofdzakelijk omdat ik niet van plan was (en ben) om in België te blijven, en ook omdat ik echt geen tijd over hou voor politiek activisme. Laat de jeugd het maar doen...
wat ik ze verwijt is dat ze je niet gezien hebben. dat ze je niet uitgenodigd hebben - je zou immers gegaan zijn - ze moeten er vervolgens rekening mee houden dat ze je vervoers en andere kosten compenseren

kortom

vera dua gaat meer leren over armoede dat nuttig is voor de strijd die groen op dat vlak wil voeren, door een uur met jouw te praten dan op honderd vergaderingen met atd

staat eigenlijk ook in het ava eigenlijk - iets waar ze zelf mee lopen zwaaien - maar ja
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline