Los bericht bekijken
Oud 5 april 2020, 17:36   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Gisteren tijdens m'n uitje viel het me op: vooral kleurtjes (indiers/paki's, zwartjes, hier & daar een moslima... ook een soort oostblok-achtige 'minority'..) droegen een mondkapje. Op de 8 die dus voorzorgen namen slechts 1 blanke gespot. Mja. (Met mij erbij dus 9 die op dat tijdstip in Melksem rondliepen met de nodige colona weapon outfit.)

Ook: toen ik m'n straat inliep mocht ik gegiechel/gelach v een paar buren ontwaren die toen ze me zagen nog maar eens hun laksheid/onwetendheid inzake de ernstigheid vd situatie tentoon spreden. I mean, stap toch eens v die blocage af dat maskers vr niets dienen & parati patata.

Als kleurtjes ze op ondermeer bol.com enz. te pakken krijgen, awel.. geen reden dus dat blanken dat niet zouden kunnen. Ik denk niet dat de nieuwe Belges meer geld hebben & daarbij de aboriginals hebben allerlei premies gehad nu met colona dus zeker geen excuus om niet wat extra budget naar maskers te laten gaan.

Hieruit besluit ik dan ook dat kleurtjes -althans zij in Melksem die ik op dat tijdstip mocht kruisdn, ih alg. gezien meer inzitten met de situatie & tenminste de moeite doen om pro-actief het virus te willen bestrijden.

Btw ik wil zeker niet voor een opstootje zorgen inzake zogenaamde mentaliteitsverschillen. Het is imo gewoon een feit. Just my 2 cents. Discuss pls, thx.
Sorry, maar schrijf gewoon, je maakt jezelf zo belachelijk.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden