Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2003, 18:08   #56
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

[quote="Superstaaf®"][quote="Thomas Heynderickx"]
1

Is dat dan zo een grote contradictie?
Ik heb geen respect voor religie of voor de zooi die mensen onder invloed ervan uit hun botten slaan.
Desondanks vind ik dat ze het recht moeten hebben hun onzin te verkondigen en te geloven wat ze willen. Zolang ik mijn idee erover even vrijelijk mag ventileren, is er toch geen vuiltje aan de lucht?

2

Dat is een etiketje mij opgeplakt door een ultrarechtse flamingantische en oerkatholieke reactionair.
Ten opzichte van jou zal ik misschien relatief links staan.


3

Wat voel jij je toch steeds snel persoonlijk aangevallen, terwijl ik enkel fulmineer tegenover jouw in mijn ogen geborneerde gedachtengoed, dat dan nog niet eens van jezelf afkomstig is, maar je opgedrongen werd door je opvoeders.

4

Ik heb geen respect voor de mensheid, dat klopt.
Ook zelden voor meningen, maar ik wil ze wel allemaal toelaten en vernemen.
Ik respecteer enkel de rechten van het individu. 8)

quote]

1 çava.

2 indien je voor het individu bent ( zie 4 ) kan ik je enkel een extreem-linkse-liberale vent noemen ( vent -> niet verkeerd verstaan ) die dus best op vivant stemt. ( is uiteraard je eigen keuze ) Maar 1 stoornis, vivant respecteert altijd de meningen en alle soorten godsdiensten. -> pech voor u.

3 mag ik je er op wijzen dat ik blij ben dat ik die opvoeding heb gekregen zodanig dat ik mezelf daarin heb kunnen ontwikkellen, spijtig dat andere mensen deze overtuiging niet in leer kregen aangeboden!

-> laat mijn opvoeders er buiten, kwestie van .... nooit andere personen bij betrekken... maar dat zal je ook niet kunnen schelen zeker?

4 de rechten van het individu behoud ook in respect te hebben voor mekaars religie.

Thomas Heynderickx
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden