Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2003, 16:43   #60
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
2 indien je voor het individu bent ( zie 4 ) kan ik je enkel een extreem-linkse-liberale vent noemen
Als dit etiketje jou de illusie geeft van een bepaalde grip op mij te hebben: �* la bonheur.

Citaat:
3 mag ik je er op wijzen dat ik blij ben dat ik die opvoeding heb gekregen zodanig dat ik mezelf daarin heb kunnen ontwikkellen
Grappig.
Ik kreeg ook een gedegen katholieke opvoeding, en begon pas mezelf te ontwikkelen, toen ik die probleemloos, zonder rancunes achter mij liet.
Reeds meer dan 40 jaar werd ik nog niet door één of andere godheid neergebliksemd, dus je merkt dat er ook zonder religie leven voor de dood is.......

Citaat:
spijtig dat andere mensen deze overtuiging niet in leer kregen aangeboden!
Wat een paternalistisch eigengereid idee!
'Wij zijn de beste en wie onze leer niet ingelepeld kreeg: zij dolen en zijn dikke sukkelaars.'

Nog nooit bedacht dat een groot deel van de wereldbevolking niet katholiek opgefokt werd? Ook zij leven en sterven probleemloos hoor.


Citaat:
-> laat mijn opvoeders er buiten, kwestie van .... nooit andere personen bij betrekken... maar dat zal je ook niet kunnen schelen zeker?
Naar de waarheid mag gerefereerd worden, wanneer ze relevant is in de discussie.
Je werd immers katholiek opgevoed.
Of zag jij zoals Paulus het licht toen je van je paard gebliksemd werd op weg naar Demaskes?

Citaat:
4 de rechten van het individu behoud ook in respect te hebben voor mekaars religie.
Het is eveneens mijn recht om religie niet respectueus te vinden.
Ik respecteer enkel in de mate van het mogelijke de mensen, zo ze dit in mijn ogen verdienen. Ook soms religieuzen, maar niet omwille van hun godsdienst, eerder desondanks.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden