Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2016, 05:02   #97
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Neen! Er zijn zwaarwegende technische overwegingen die uw voorgenomen bewijsvoering al bij voorbaat nietig verklaren.
Het IP-adres vanwaar een email verzonden werd, of waarmee op een forum geregistreerd werd etc.., vormt op geen enkele wijze een link naar een absolute geografische locatie. Het is bvb. perfect mogelijk een email te versturen vanuit de Macro in Wijnegem met een IP in Oezbekistan.
U hebt een probleem.....
Moment even ,dat ik het goed begrijp.

Eric registreert zichzelf in het JF via een IP adres whatever.(waarschijnlijk thuis het adres dat op zijnpaspoort staat)
Eric gebruikt daarvoor zijn email adres met zijn naam zoals ik heb geregistreerd met mijn email adres dat mijn naam draagt.

Eric wil bewijzen dat hij niet paul is

Eric overhandigt aan de deurwaarder zijn pas waarop zijn foto staat.

De deurwaarder stelt vast dat de foto overeenkomt met de persoon die voor hem staat.

Dus de persoon die voor hem staat heeft een naam die overeenkomt met het emailadres waarmee in het JF via een bepaald IP adres weken geleden de eerste registratie onder "ik ben de weg kwijt ",heeft gedaan.

Daarmee is toch de ketting rond en bewezen dat ERIC niet Paul van der Es is.

Bovendien strelt de deurwaarder vast dat Pvde lijfelijk voor zijn neus staat dus duidelijk een ander persoon is als Eric en dat Pvde ook een paspoort heeft met foto die overeenkomt met hem ,ook een emailadres heeft op skynet (en niet gratis e mail) op zijn eigen naam en zich heeft geregistreerd op het forum met een IP adres dat zich bij hem thuis bevind en dat dit IP adres overeenstemt met de woonst vermeld op het paspoort.


EUH ben ik iets vergeten of heb ik iets niet begrepen.

Heb jaren mathematical proof gestudeerd maar volgens mij is dit wat men noemt een " direct proof "

Waar zit de fout ??
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden