Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2006, 05:25   #14
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw Bekijk bericht
Ik denk wel dat er buitenaards leven is, maar niet dat ze met schotelkes hier komen rondvliegen.

Ik denk wel dat er mensen zijn die vanalles zien, en dat kan gerust echt zijn en geen inbeelding, maar dat hoeven dan ook weer niet per se buitenaardsen te zijn.

Zou het niet uit een andere dimensie komen, of een weerverschijnsel zijn dat wij nog niet kennen ? Bliksembollen heeft men ook altijd ontkend, totdat men erachter kwam dat het een iet of wat zeldzaam weerverschijnsel is.
Wat de UFO's betreft, ik heb daar zo mijn eigen gedacht van, volgens mij eerder geheime spionagetoestanden, maar dan niet direct van buitenaardse afkomst (vandaar ook het geheime lacherige gedoe erom).
Wat ik wel zeker weet is dat orbs vaak vastgelegd worden op film en foto en zichtbare dingen zijn voor mensen. Orbs zijn bolvormige lichtverschijnselen, ook wel lichtbollen genoemd, die onder andere gezien worden bij het ontstaan van graancirkels. Maar niet alleen bij het ontstaan van graancirkels worden ze gezien, ook op andere momenten worden ze op talloze plaatsen waargenomen. Lichtbollen worden gezien als een paranormaal verschijnsel. Ze dienen niet verward te worden met de lichtvellen die soms op foto's verschijnen.Dit zijn meestal weerkaatsingen of vliegende insecten die door de flits belicht worden. Orbs zijn met het blote oog zichtbaar. Veel mensen die een orb te zien krijgen, schrijven dit automatisch toe als zijnde een UFO. Hieronder link met foto's. http://www.paranormal.com/ghoststudi...rb%20page.html

Kijk eens naar What the bleep do we know. Superleuk filmke (enorme doordenker achteraf) dat veel verklaart, voor zij die het verstaan dan toch
http://www.whatthebleep.be/

To put the world in order, we must first put the nation in order; to put the nation in order, we must put the family in order; to put the family in order, we must cultivate our personal life; and to cultivate our personal life, we must first set our hearts right. (Confucius)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.

Laatst gewijzigd door Duupje : 26 mei 2006 om 05:47.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden