Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2009, 22:13   #73
D@vid
Vreemdeling
 
D@vid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Brand stichten, politieke tegenstanders aanvallen en bedreigen, flirten met fascisme, racisme, sympathi voor terroristen, enz.

Goed bezig noemt u dat? Een beetje controverse uitlokken?

Ik veronderstel dat Auschwitz in de tijd ook best wel wat controverse heeft uigelokt. Maar kan me precies niet herinneren dat men daarover stelde dat de Nazi's 'goed bezig' zouden zijn geweest....
Citaat:
Brand stichten, politieke tegenstanders aanvallen en bedreigen
U kan misschien eens vertellen wat de zgn. 'vreedzame linksen' op do. 26/03 in Leuven hebben aangericht. Of is dat ook 'een beetje' controverse uitlokken?

Citaat:
flirten met fascisme, racisme
Alles wat tegenwoordig met eigen volk of cultuur te maken heeft, wordt zowieso 'racistisch' genoemd. Als ik zeg dat er verschillen bestaan tussen rassen en culturen ben ik zogezegd een racist, als u zegt dat er geen verschillen bestaan, bent u ofwel een leugenaar ofwel hopeloos naïef.

Citaat:
Ik veronderstel dat Auschwitz in de tijd ook best wel wat controverse heeft uigelokt. Maar kan me precies niet herinneren dat men daarover stelde dat de Nazi's 'goed bezig' zouden zijn geweest....
Ik kan me ook niet herinneren wat men over Stalin en zijn massamoorden gezegd heeft en dat hij goed bezig was. Ik kan alleen de conclusie trekken dat het blijkbaar nogal gemakkelijk is Vlaams-Nationalisme en "nazi's" op één lijn te plaatsen.

Citaat:
sympathi voor terroristen
Als er al enige sympathie voor terroristen is, komt die wel vanuit de multicul-hoek
D@vid is offline