Discussie: Het Zesde Zintuig
Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2009, 11:16   #33
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
1)Dat vind ik ook en ik ben van plan om me volgende keer kandidaat te stellen. Want ik vind het altijd topentertainment wanneer de kandidaten vlak bij de sniper staan en hun Zesde Zintuig hen zegt dat ze best een paar honderd meter verder kruipen. Liefst nog vergezelf van heel wat traantjes, zuchten en wat flauwvallen.



2) Ja, ik denk het wel!



3)Eerst moeten die goed walmen vooraleer de kandidaten erdoor in zwijm raken.



4)Johan Terryn? Get real!



5)Jij bent onbevooroordeeld zeker? Ik denk dat je eerder zal concluderen dat ze er maar op los gokken. Zo ontdekte slechts 1 op 5 dat Belle Perez achter 1 van de 5 gordijnen stond. Statistisch is dat héél slecht voor het programma, want als niemand het zou juist hebben, zou je nog kunnen zeggen dat de Geesten het programma boycotten, maar exact 1/5 getuigt niet echt van "een teken".

1)Echt doen hé
2)Grappig
3)Nog meer humor, altijd goed
4)Tja, nu je’t zegt

5)Niemand is waarschijnlijk 100% onbevooroordeeld.
Je hebt hierin alleen gradaties.
Door het feit dat ik me noch in het kamp van de believers noch dat van de non-believers plaats denk ik qua onbevooroordeeldheid redelijk goed te scoren, maar het kan natuurlijk altijd beter.

Het doet me ook plezier dat jij uit het programma eerder het besluit trekt dat het zesde zintuig niet bestaat. In zekere zin is dit een aanwijzing dat de programmamakers er geen vooropgezet standpunt willen doorduwen maar de kijkers zelf hun besluit willen laten trekken.
Op basis van het zelfde programma komen jij en ik tot andere besluiten
Ik denk dat ik mag zeggen dat je eerder geneigd bent om het zesde zintuig als onbestaande te beschouwen. Na hetgeen ik gezien heb ben ik eerder geneigd om het tegenovergestelde aan te nemen (uiteraard altijd onder voorwaarde dat er geen plat bedrog in het spel is).

Laatst gewijzigd door satiper : 15 oktober 2009 om 11:18.
satiper is offline   Met citaat antwoorden