Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2018, 20:23   #1606
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik heb het onlangs nog voorgehad na het eten van chili con carne met van die rode bonen. Om mijn vrouw wat te ontzien ging ik s'avonds even buiten staan om daar rustig een en ander te lossen. Dat galmde dus door de straat als in een kerk. En toen kwam de buurvrouw de vuilbak buiten zetten; ik kon nog net achter een struik duiken

https://youtu.be/r1BCfjbne3s


Dat is één van de gerechten die om die reden op de "no" lijst staan. Witte bonen, of die rode bonen die mexicanen vreten in hun chili, en niet te vergeten : schorseneren. DO NOT TOUCH IT !

In antwerpen op de paardemarkt hadden een paar huurders dat niet goed ingeschat, en nu liggen er 3 gebouwen in puin.

Ik begin stilaan te begrijpen waarom iemand ervoor kiest om op een desolate winderige bergtop te gaan vegeteren, ver van alle menselijk leven en zonder klachten van de buren wegens explosieve flatulentie en de bijbehorende geluidsoverlast.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden