Los bericht bekijken
Oud 20 december 2017, 00:45   #17169
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Ja, ik heb een eigen visie, eonen lang zijn er bezoekers geweest (de bewering is er toch), ik heb de link van de briefings eens gepost en zo ook eens doorgenomen, eerlijk gezegd is dit ook het enigste wat aanleiding geeft tot de discussie, wat mij betreft zijn het bezoekers die hier zijn omwille van andere belangen dan zich te laten zien dat ze goede bedoelingen hebben en dat zijn ze allerminst.
waarom spreek jij in geologische tijdschalen ?

Citaat:
Ik ben niet gek maar als ik informatie zoek en lees, zit het met ogen en haken aan elkaar, de ene groep die het niet gelooft en een andere groep die niet beseft dat de mogelijkheid van buitenaardse bezoekers echter reëel kan zijn, allicht kleinschalig met een zogenaamde grote impact op de mensheid door middel van kruisprogramma's hybriden te scheppen waarmee dat laatste de bevolkingsexplosie van voor/tijdens industriële revolutie mogelijk mee kan verklaart worden, maar zwijg er over, over veel informatie die er druppelsgewijs bovenkomt willen ze niet dat dit bekend wordt immers dit strijkt in tegen hun superieure zelfzekerheid dat ze op een dag de hele aarde kunnen/zullen overheersen.
kortom ...
Er is geen bewijslast ?
.
praha is offline   Met citaat antwoorden