Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2018, 09:35   #450
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Res Het Andere Geld

Mail naar de overwinnaar "le grand Michael Tanghe"


Als RES mij aanvalt moet ik ADOPONT oproepen ter vrijwaring 857 Ger W want intern zijn de maten van ADOPONT wel gebonden door het art 60 dat is opgenomen in de statuten.
Res heeft nu 2 schuldenaren denk ik (onvolkomen novatie)
Overzetboot nv is een goed werkende vennootschap met een omzet van 500.000 EURO per kwartaal
Ik ben ook een goed verliezer ,U mag de afrekening sturen en ik bespreek het met de maten van ADOPONT
ADOPONT kan niet ontkennen dat ze mijn verplichtingen heeft overgenomen ,zij is dus een bijkomende schuldenaar en solvabel

Proficiat en bedankt want ik weet nu wat te doen met mijn 11 van de 21 sterfhuisconstructies

1. Belofte tot oprichting van een vennootschap
2. Oprichting van een cvoa met toepassing art 60
3. Omvormen daarna naar een commerciële maatschap

Ps ik ben nog steeds RES fan en ga nog wekelijks op restaurant of shoppen met RES
1690 BW kan ik nog steeds toepassen men kan dit niet verbieden en stond ook niet in het vonnis.
Walther heeft hiervan geen nadeel want de ontvanger van de RES moet wel de bijdrage betalen.


vriendelijke groeten
STERFHUISCONSULENT VZR
Paul Van der Es
Bestuurder beroepsvereniging
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 februari 2018 om 09:36.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden