Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2017, 21:02   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ze zijn wel extreem links, maar ook zijn het staatsnationalisten, die de eenheid van het land willen behouden.

Die kunnen in de ogen van het Belgisch establishment, zeker in Vlaanderen, moeilijk iets verkeerd doen.
Het kan kloppen dat het establishment geen probleem heeft met extreem links omdat de communisten pro Belgique is, maar....als extreem links in Vlaanderen niets verkeerd kan doen haalde de PVDA hier meer stemmen.

Voor mijn part mag extreem links de macht grijpen in Wallonië, maar in Vlaanderen zal dat niet lukken. De kloof kan niet groot genoeg zijn.

Ik wil ook nog zien dat het establishment de communisten in de armen zal sluiten.

Rik van Cauwelaert vestigde een hele tijd geleden al de aandacht op hetgeen er in Wallonië te gebeuren staat. Hij had gelijk.

Hoe dit zal evolueren weet niemand, maar dat er verrassingen uit de bus zullen komen, daar twijfel ik niet aan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden