Los bericht bekijken
Oud 9 september 2013, 20:44   #50
openeye
Gouverneur
 
openeye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 1.339
Standaard

Hmm ik heb precies al iets gemist hier.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Kun je eens kort (nu ja, uitgebreid mag ook ) de plus en minpunten, die er in jouw opzicht zijn bij Windows, Mac OS en Linux?
Haha voor het geval dat je terug unbanned bent:
Windows is een kloten besturingssysteem dat ik niet eens zou gratis geven aan de negertjes in Afrika omdat het gewoon brol is. De enige advantage dat het heeft is de DX stack
Mac OS is een zwak en dwaas afkooksel van unix en faalt in uservriendelijkheid als je iets meer wil doen dan een game installeren. Zelfs het installeren via de terminal verloopt vreselijk.
Linux is snel, stabiel, gebruiksvriendelijk maar het grootste probleem is de zwakke onderstreuning voor grafische toepassingen en de vreselijke sound stacks



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Ik voel dat je ambitie hebt.

Daarom een voorstel.

In ruil voor 2% van de aandelen kom ik elke maand 1 dag voor je werken.

Trouble shooting, brainstorming, onafh. doorlichten van je cijfers , business development,
kwaliteitsstrategie, Duvel distilled reverse engineeren, re-animatie van je secretaresse ... anything you wish.

Doe je het ? of doe je het niet ?
Haha jij bent zot zeker? Jij krijgt een uurloon for the uren dat je gewerkt hebt. Als je aandelen wil hebben zal je met iets beters moeten afkomen dan een dagje werken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
Wie ben jij ?
Wat drijft jou ?
Waarom heb je je hier geregistreerd ?
Heb jij ooit een dier gemold ?
Ik ben een 26 jarige jongeman van het stad.
Waarde
Omdat ik waarde zoek
Jup. Praktisch elke avond. De muur van me hangt vol rode vlekken van de muggen die ik gemold heb. Hatelijke beesten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spabert Bekijk bericht
Heye openeye,

proficiat met uw boeiende persoonlijkheid.
uw biografie is even lezenswaardig als deze van another jack, een andere gigant van dit forum.


respect,
spabert
Bedankt, I guess.
openeye is offline   Met citaat antwoorden