Los bericht bekijken
Oud 15 november 2017, 08:02   #16869
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat je nu doet, is exact hetzelfde als wat Jan van den berghe met zijn heilig boekje doet...
Waarom zou iemand die fantast zijn boek moeten lezen ? Als hij iets tastbaars heeft over dat onderwerp zullen de media over elkaar struikelen om het te mogen publiceren.

Helemaal niet. In deze stel ik gewoon de vraag wat we nu aan moeten met de schrijfsels van Corso. Waarbij ik suggereer dat het ook waar zou kunnen zijn. Ik herhaal dus : ‘zou kunnen waar zijn’.

Van den Berghe van zijn kant, voor wat zijn zaken betreft, zegt dat het zonder twijfel en so wie so waar is. Een fundamenteel verschil.Uw vergelijking loopt dus goed mank.


Dit gezegd zijnde, en op basis van hetgeen ik gelezen heb over het ufo-gebeuren, ben ik tot de overtuiging gekomen dat de kans zeer groot is dat ufo’s een realiteit zijn en we bezocht werden en wórden door EBE’s. In die zin heb ik een shift gedaan van het vroegere ‘Ufo’s en aliens? Zo goed als uitgesloten.’ naar ‘Ufo’s en aliens ? Zo goed als waar’.

Maar het blijft, ik geef het toe, een soort geloof. Maar dan een geloof gebaseerd op hetgeen ik erover gelezen heb. Gesteund dus op de ratio.

Misschien vergis ik me. Dat is niet uitgesloten. Edoch, én…misschien vergist u zich. Dat is maar evenmin uitgesloten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 november 2017 om 08:18.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden