Los bericht bekijken
Oud 26 december 2016, 20:34   #501
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Omdat jij indertijd iedereen die S4B gevaarlijk noemde belachelijk maakte en hen als islamofoob omschreef.
Daar heb je dan toch een paar voorbeelden van? Wetende dat hier daadwerkelijk islamofoben rondlopen, hé...

Citaat:
Sindsdien heb ik je al meerdere keren zaken weten poneren die achteraf bekeken serieuze uitschuivers bleken.
Dat klopt, maar het groot verschil is dat ik mijn fouten erken, en niet blijf beweren dat ik toch gelijk heb.
Dit in tegenstelling tot 90% van de forummers.

Citaat:
Als je daar mee geconfronteerd wordt raak je steevast niet verder dan "iedereen kan al eens een misser begaan", waarna je weer vrolijk en onverdroten verder gaat met het stigmatiseren van iedereen die jouw volgens mij naïeve kijk op de islam niet deelt.
Als jij meent dat inhoudelijke genuanceerde standpunten geven, los van de sloganeske zwart-wit verhalen, 'stigmatiserend' is, tja, wat moet ik daaraan bijvoegen?

Citaat:
Nimmer lijkt zoiets je aan te zetten tot enige vorm van zelfreflectie, tot enig voorbehoud met het reduceren van je opponenten tot xenofoben of islamofoben.
Wees gerust, ik reduceer enkel een paar forummers tot islamofoben, in dat geval gaat het eigenlijk om een beleefde verwoording voor randdebielen met het IQ van een slijmerende amoebe.

In de andere gevallen probeer ik steeds inhoudelijk en genuanceerd te antwoorden. Maar ik kan er niks aan doen dat een aantal forummers na drie woorden reeds niet meer begrijpen wat er staat en dan ook intellectueel afhaken, en overgaan tot beschuldigingen all�* 'oikifoob', 'Moslimlover', 'Moslim', enz, en dan nog gaan beweren dat ik hèn van islamofobie zou beschuldigen.

Citaat:
Aangezien Vlijmscherp net als jij, ongeacht jullie intelligentie, in hetzelfde bedje ziek is, vind ik het citeren van uitgerekend jullie naam de evidentie zelve.
Weet je, ik ben het voor 75% eens met die gast. Dus herhaal ik mijn vraag: waarom citeer je mijn naam?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline