Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2019, 14:53   #1573
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Totaal mis.
Het gedeelte zin wat ik volgens u met opzet wegliet verandert niks aan het gedeelte dat ik quote. Nergens wordt in dat gedeelte tegengesproken dat de zintuiglijke waarneming verandert.
Feit blijft dat de druglijn schrijft dat de zintuiglijke waarneming verandert. En nergens ontkennen ze dat.
Fout! de context was een discussie met fred of cannabis een tovermiddel was dat de mens empathischer kan maken.
en gij kwam ertussen met quotes van de drugslijn die insinueren dat cannabis de hersen capaciteiten verhoogt.

maar als ge dan de tekst volledig leest, staat er net het tegenovergestelde.

NET EXACT de doortrapte taktiek van de creationisten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

maar ze vergeten 'per ongeluk toevallig' de paragraaf erna te citeren,[b] waar Darwin (het was een echt genie) perfect uitlegt hoe het oog door evolutie kan ontstaan.

Gij doet exact hetzelfde.
Waar heb ik uitgelegd hoe het oog door de evolutie kan ontstaan??
nergens natuurlijk. ik beweer dat ook niet. Ik geef een voorbeeld van quote mining.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Nu zegt ge het zelf!!



Waar haal je dat nu weer? Ik quote deze vijf woorden omdat daaruit zou blijken dat cannabis de zintuiglijke waarneming verandert.


Ja. En dat klopt ook. Want wat er achter staat verandert niks aan het feit wat er staat.


Creationisten zeggen voor mijn part wat ze willen. Heb ik niks mee te maken.
Gij gebruikt dezelfde taktieken.

Ik zeg dat al langer trouwens: alle gelovigen gebruiken dezelfde patronen en fallacies.

En ongewild bevestigt gij dat.

Waarvoor dank!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 oktober 2019 om 14:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden