Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2016, 15:05   #73
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ONZIN

MODES TOLLENS

Moest dat zo zijn dan zou er totale rechtsonzekerheid zijn over het ogenblik van het onstaan van de samenloop (art 7 en art 8 Hyp Wet). Daarom dat het
faillissement ingaat vanaf het uur 0 van de dag van faillissementsvonnis.

Cass 19 oktober 1987.


Dit uur 0 geld ook voor vereffeningen en was het KEY ellement waarop ik de deurwaarder kon stoppen en verplichten alles terug uit te laden en terug op zijn plaats te zetten.

Het was het belangrijkste element in mijn combinatorics ,dus nu heb je al 1 hint hoe ik het deed.

EN HIJ KON TOVEREN , TOVEREN (liedje van Herman van Veen)

je geraakt allen stilaan in mijn CANNAE gelijk je bezig bent.
Het voordeel van een forum is dat je kunt blijven zeveren en de grootste onzin aankondigen. Bewijzen hoeven niet, rond de pot draaien des te meer, en het heel verhaal vertellen al zeker niet.

Je kent niet eens het verschil tussen het ontstaan van een juridisch feit en het toepasbaar maken van de gevolgen van dat juridisch feit. Hierdoor zie je niet eens de interne tegenstrijdigheid in artikel 489 bis, 4° SwB en artikel 9 van de wet op faillissementen indien jouw 'interpretatie' gevolgd zou worden.

Ik hoop dat je weet dat Scipio Hannibal tijdens de slag bij Zama versloeg met een eigen variante op de Cannae-taktiek.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden