Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2016, 09:22   #217
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Indien ik het goed begrepen heb, heb je (zogezegd) een beroep gedaan op de vereenvoudigde vereffeningsprocedure?
zou het niet weten hoe je dit noemt ,want deze constructie heb ik zelf bedacht en is nog nooit door iemand anders toegepast.

De brief aan deurwaarder is mijn standaard brief

De vereffening liep verder normaal zoals de wet het voorschrijft ,alleen moest ik art 181 niet toepassen.

Ik ben in pensioen ,maar wordt soms nog gevonden door bedrijven in moeilijkheden. Meestal als ze het echt niet meer zien zitten ,zoals dit geval.
Niemand in België kende op dat moment de oplossing want als je mijn standaard brief niet hebt klaarliggen en geen notaris hebt met een blanco ontwerp acte van een vereffening bij wet mag je het echt vergeten.
Ik geloof ook niet dat er 1 deurwaarder is die verder gaat als hij zulk een fax ontvangt.

De klient was vroeger bezocht geweest door een van de commerciële medewerkers met het TITANIC verhaal en had zich dat herinnert, dit is zijn grote geluk geweest en hij zegt dat nog alle dagen.

Het TITANIC VERHAAL

http://sterfhuisconstructies.blogspot.be/
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden