Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2005, 19:12   #40
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het speelt helemaal geen rol waar ik mijn mayonaise haal. Ik wordt razend boos als ik de gemiddelde Blokse troep lees op forums zoals dit. Plus een aantal dagelijkse realiteiten waar mensen zoals jij stekeblind voor zijn (uit onwetenheid of boosaardigheid, wat kan het me ook schelen: het resultaat is hetzelfde), maken dat ik altijd verder kan en ook doe. Niemand die mij dat ooit zal kunnen beletten, en neem het van me aan: er zijn er al veel die het geprobeerd hebben en dat op alle mogelijke manieren binnen en buiten het net. Enfin, ik ga wat anders doen, want ik krijg de zenuwen van die dagelijkse drek.
ik hou je helemaal niet tegen: ik ben zelf immers ook van mening dat er zaken zijn aan het VB die we zeker in het oog moeten blijven houden en die potentiëel gevaarlijk zijn. Dat neemt niet weg dat ik niet als een kip zonder kop, zonder enige realiteitszin en/of nuanceringszin, VB-basher ben, in tegenstelling tot uzelf en uw Blokwatch. Uw probleem is volgens mijn bescheiden mening dat door uw haat uw vertsand het compleet laat afweten in VB-discussies: er is dan niks meer van ratio te bekennen: u steunt volledig op uw emotio, zijnde uw haat, ipv logisch te argumenteren (en zo kan je het VB wél onderuit halen, geloof me vrij: er zijn heel wat tegenstrijdigheden waarop je het VB kan pakken. Heel wat effectiever dan wat te staan brullen met hatelijkheden als je het mij vraagt...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Seba on 19-07-2005 at 20:14
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het speelt helemaal geen rol waar ik mijn mayonaise haal. Ik wordt razend boos als ik de gemiddelde Blokse troep lees op forums zoals dit. Plus een aantal dagelijkse realiteiten waar mensen zoals jij stekeblind voor zijn (uit onwetenheid of boosaardigheid, wat kan het me ook schelen: het resultaat is hetzelfde), maken dat ik altijd verder kan en ook doe. Niemand die mij dat ooit zal kunnen beletten, en neem het van me aan: er zijn er al veel die het geprobeerd hebben en dat op alle mogelijke manieren binnen en buiten het net. Enfin, ik ga wat anders doen, want ik krijg de zenuwen van die dagelijkse drek.
ik hou je helemaal niet tegen: ik ben zelf immers ook van mening dat er zaken zijn aan het VB die we zeker in het oog moeten blijven houden en die potentiëel gevaarlijk zijn. Dat neemt niet weg dat ik niet als een kip zonder kop, zonder enige realiteitszin en/of nuanceringszin, VB-basher ben, in tegenstelling tot uzelf en uw Blokwatch. Uw probleem is volgens mijn bescheiden mening dat door uw haat uw vertsand het compleet laat afweten in VB-discussies: er is dan niks meer van ratio te bekennen: u steunt volledig op uw emotio, zijnde uw haat, ipv logisch te argumenteren (en zo kan je het VB wél onderuit halen, geloof me vrij: er zijn heel wat tegenstrijdigheden waarop je het VB kan pakken. Heel wat effectiever dan wat te staan brullen met hatelijkheden als je het mij vraagt...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het speelt helemaal geen rol waar ik mijn mayonaise haal. Ik wordt razend boos als ik de gemiddelde Blokse troep lees op forums zoals dit. Plus een aantal dagelijkse realiteiten waar mensen zoals jij stekeblind voor zijn (uit onwetenheid of boosaardigheid, wat kan het me ook schelen: het resultaat is hetzelfde), maken dat ik altijd verder kan en ook doe. Niemand die mij dat ooit zal kunnen beletten, en neem het van me aan: er zijn er al veel die het geprobeerd hebben en dat op alle mogelijke manieren binnen en buiten het net. Enfin, ik ga wat anders doen, want ik krijg de zenuwen van die dagelijkse drek.
ik hou je helemaal niet tegen: ik ben zelf immers ook van mening dat er zaken zijn aan het VB die we zeker in het oog moeten blijven houden en die potentiëel gevaarlijk zijn. Dat neemt niet weg dat ik niet als een kip zonder kop, zonder enige realiteitszin en/of nuanceringszin, VB-basher ben, in tegenstelling tot uzelf en uw Blokwatch.[/size]
[/edit]
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 19 juli 2005 om 19:14.
Seba is offline