Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2019, 09:06   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Toen ik bij vrienden in Antwerpen was en met die mensen een bezoekje bracht aan een Carrefour te Zwijndrecht waren daar de kassa's voor een groot deel afgebroken om er 'nieuwe' in te bouwen.

Geen idee van of het die waren met de selfs-cans waar de klant het werk bij doet.

Het is tegenwoordig overal dat de klant voor de meeste 'bedrijven' een gratis medewerker is.

Bedrijven gooien personeel buiten, zij sluiten filialen.

Jobs Jobs Jobs!!!

p.s.

Nog nooit gedaan zo een self-scan daar ik meer fan ben van de vriendelijke kassierster, babbeltje, even lachen ...

Betalen met de 'djeeeegzem' (gsm/iPhone of andere brol) nog nooit gedaan maar dat ligt aan mij zelf daar ik er geen fan van ben en het in de meeste gevallen gewoon weiger te doen.

Dat weigeren staat wel garant voor, dat als je iemand tegen komt en die heeft er weet van dat ik mij daar allemaal niet met inlaat met die gevaarlijke systemen dat die vraagt: "Op Mars gezeten de laatste jaren?"

Ik vind dat soort van opdringerige systemen zelfs totaal geen vooruitgang, integendeel.

One step beyond! (Nee, dat was een leuk liedje van Madness)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 maart 2019 om 09:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden