Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2019, 15:01   #193
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nee, dat zijt gij er weer van aan't maken. Maar o wee als ze u eens verkeerd parafraseren! Dan zijn het degoutante leugens.
verkeerd quoteren! Quoteren! niet parafraseren!
Ge zet iets tussen dubbele haakskes, dan is het een letterlijke quote. wat ge dan niet doet is iets verzinnen dat in uw kraam past.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Ik lees dat de voorwaarde, namelijk dat afnemend grensnut niet zou opgaan bij mensen onder invloed, niet geheel waar is.
Waar leest gij dat?? Dat staat er niet in hoor, dat verzint gij (omdat het in uw kraam past)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Want dat bijvoorbeeld bij dronkaard er uiteindelijk toch afnemend grensnut optreed.
Ik zeg enkel dat ook wel zie optreden bij cannabis en andere middelen als tripmiddelen.
Gij snapt er niks van. Er is enkel een verminderen van de consumptie doordat het schade van het verslavend middel zo groot is, dat normale consumptie niet meer kan. Als de maag zich omkeert, is dat dus niet omdat het afnemend grensnut toeneemt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht



Ja, begint maar weer over iets anders te leuteren.
Dat is 100% on topic! Ik moet hier zaken uitleggen die iedereen weet (of zou moeten weten), buiten de gelovigen. Die weigeren.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden