Los bericht bekijken
Oud 15 september 2017, 14:10   #15
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Moet een kind dan tegen de wil van de moeder geboren worden? Om vervolgens het leven van de moeder te verpesten en zelf bovendien geen voldoende liefde te krijgen?
Een vrouw is meer dan alleen maar een broedmachine, maar heeft recht op een eigen vrij leven.
Vroeger baarde de vrouwen zo'n 10 �* 12 kinderen: wat een ellende was dat.
Bovendien zijn er al veel te veel mensen op de wereld.

Niet de kwantiteit van het leven staat voorop, maar de kwaliteit.
1) er bestaat zoiets als contraceptie

2) voor wie echt geen kinderen wil en 100 % zeker is, bestaat er sterilisatie

3) de vrouw vergeet tegenwoordig maar al te vaak wat haar rol in de natuur is en begint hoe langer hoe meer een man als voorbeeld te nemen

4) heeft een vrouw die zich kapotwerkt aan de top en dan terugkijkt en beseft dat ze het jammer vindt dat ze hiervoor misschien een kind heeft vermoord, nog kwaliteit in het leven

EEN VROUW KRIJGT KINDEREN! Als ze ooit mannen zwanger krijgen, is het een andere discussie. Zonder kinderen sterven we uit.

Het is heel deze progressieve bullshit van kindermoord goedpraten, dat er voor zorgt dat we nu onze eigenheid en onze waarden en normen verliezen. Je mag traditionele waarden verwerpelijk vinden, maar als je met het lot van vrouwen inzit, besef dan dat door onze Westerse vrouwen geen kinderen meer te laten krijgen, onze volgende generaties in een Islam staat gaan leven.

Mensen weten wat goed of slecht is. De Bijbel zal enkel door de Koran vervangen worden. Of vrouwen zo beter af zijn ...

Al die feministes hebben enkel gevochten om de fakkel terug aan de man te geven, omdat ze geen nageslacht hebben.

In de Moslim landen gelden kinderen nog als een kapitaal. Hier bekijk je ze duidelijk als een last. Als ik maar een goed leven heb en de Aarde kapot maak, doet het er niet toe, want ik laat toch niemand achter.

En jij noemt een vrouw een broedkip, niet ik. Ik wijs mensen gewoon op hun verantwoordelijkheid.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden