Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2011, 17:13   #5
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Nollen Bekijk bericht
We zien ook dat dat hier doodgezwegen wordt al zijn dat "buren". http://forum.politics.be/showthread.php?t=112588
De schrik bij de politiekers zit er goed in maar gemakkelijk zal het niet zijn.
Paul
Paul, ik heb ooit gemerkt hoeveel de buitenlandse pers doodzwijgt... Al bij al in Nederland en Duitsland net iets minder dan bij ons en in alle andere landen waar ik contacten met de media had.

Maar het was overal adembenemend onvrij; het heeft me de ogen geopend en alle vertrouwen in de mainstream media ontnomen. En dat heeft me geen windeieren opgebracht; ik zou zowat geruïneerd zijn als ik had geloofd wat ze de mensen over de economie wijsmaken.

Dat de schrik erin zit, dat blijkt wel; en dat jij het niet nodig vindt, dit toe te lichten, daaruit blijkt hoe vanzelfsprekend wij het met z'n allen vinden dat slechts in het nieuws mag komen wat genade vindt in de ogen van onze politici. Daarbij zouden we eens stil mogen staan; want zo vanzelfsprekend zou zoiets niet mogen zijn, toch?
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden