Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2012, 17:36   #206
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Dat heb ik al uitgelegd. Je zat te koop te lopen met je empathie daarnet, ontbreek je aan empathie om te begrijpen hoe het aanvoelt voor een opgroeiende tiener wanneer langs alle kanten mensen je vertellen dat je afwijkend bent?

Dat kan iemands zelfvertrouwen ruineren, complexen kweken of tot psychische stoornissen leiden.
Datzelfde geldt voor mensen die koperrood haar hebben, mentaal of fysisch gehandicapt zijn of ... net zeer intelligent zijn en om die reden geviseerd worden door domme en bekrompen mensen.
Dat neemt echter niet weg dat zij afwijken van de norm.
En voor mij houdt dat geen waardevermeerdering of vermindering in.

Iets dat zeer vele mensen, en meestal net degenen die het anders denken te zien, blijkbaar niet kunnen vatten.

Ik zal het anders stellen.
Net door jullie ijver om iets wat jullie als denigrerend wordt opgevat en dat helemaal niet is... tonen jullie je vooringenomenheid én je neerbuigend idee over de mensen met een afwijking die als feit op zich met de afwijking homofilie gelijkgesteld kan worden.
Politieke correctheid in zijn hemd gezet... Meer moet dat niet zijn.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden