Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2017, 20:15   #12
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
ik wou dat de titel een soort van "in de gloria" versie was van de hedendaagse politiek.

in portland, usa, viel een blanke supremacist (en lunatic) twee moslima's lastig op een trein. het werd zo erg dat bijstaanders hen moesten beschermen, twee werden neergestoken met dood als gevolg, en een derde man geraakte gewond.

wat zegt NVA mandataris Rene Vogler hierop?:



het kan nog gortiger hierna, hij vindt deze reactie op zijn pagina "leuk":



Wordt het geen tijd dat de NVA de-radicaliseert , of dit soort personen buiten de partij zetten? ik zie dit zelf niet een VB mandataris zeggen..

Indien u nog niet hoorde over het betreffende incident:
http://nymag.com/daily/intelligencer...om-racist.html
Tja, je mag het nu draaien of keren zoals je wilt, maar het is inderdaad zo dat hadden die meisjes zich westers gekleed ze niet eens de aandacht van die idioot hadden getrokken. Je gaat hier nu natuurlijk komen aandraven met jouw poco links argument dat die moslim kledij moet gezien worden in het licht van vrijheid van meningsuiting en vrijheid van religie. Allemaal waar hoor. Maar mag ik jouw aandacht er op vestigen dat die vrijheid van meningsuiting en van religie nu bepaald geen moslim "normen en waarden" zijn? Die jonge dames stonden daar als moslima's wellicht niet achter, anders hadden ze zich westers gekleed. Van wie emigreert naar het Westen (of het nu Europa of Noord-Amerika is doet er niet toe) mogen we verwachten dat ze met overtuiging stappen zetten om zich te integreren. Daar waren die jongedames blijkbaar niet mee akkoord. En dat was allesbehalve intelligent.
quercus is offline   Met citaat antwoorden