Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2020, 14:17   #11
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Zich blind staren op dit feit helpt niemand.
Economie, ecologie, sociale zaken... Noem maar op.
Indien niet alles een plaats krijgt in je beschouwingen over toekomstplannen, lange én korte termijn, blijven je plannen waardeloos.

Over fracking...
Dat was geen slecht idee op zich voor de korte termijn.
Het bleek schadelijker dan voorzien. Wat mij betreft had men vroeger moeten stoppen.

Mijn inziens is kernenergie, moderne dan wel, de enige optie op korte termijn.
Op langere termijn, indien we een veilig systeem vinden zonder of met ecologisch verwaarloze afval, dan graag.
Zoniet, idee in de frigo, niet het onderzoek en de ontwikkeling...

Korte termijn, zolang we geen vervanging hebben, openhouden wat we hebben, zo snel mogelijk modernere en veiligere installaties.

GEEN WINDMOLENS MEER A.U.B.
Die zijn bij plaatsing al twintig jaar oud als concept (minstens), blijken in praktijk niet op een economische manier te recycleren, een prijs die niet mee opgenomen is in het kostenplaatje en dus nog pokkeduurder dan al berekend en economisch dus niet te verdedigen.

Over eender welk zinnig en onderbouwd voorstel wil ik discussiëren.
Vraag geen reactie op donkergroen geraaskal...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden