Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 09:06   #5
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Uiteraard geloof ik daar niks van.

De slimme gasten op dit forum hebben op overtuigende wijze bewezen dat de maanlandingen helemaal niet plaats hebben gevonden. Doctor Edgar Mitchell is dus een leugenaar.

En ernstig nu:

1. zuiver autoriteitsargument.
2. geen harde feiten.
3. de zoveelste keer dat dit op dit forum ter sprake komt.
Waarom zou die man liegen ? Maar ernstig nu : ik denk dat ik een topic moest beginnen met als titel " 1+1 = 2 " , dat jij dan nog zou zeggen dat het klinkbare onzin is Van het moment dat het van mij komt... Lijkt wel op discriminatie
Trouwens, " maanlandingen hebben niet plaatsgevonden ", ik weet dat nog zo niet...Allemaal valse beelden dus ? De robotten die naar Mars gestuurd zijn, dat is ook allemaal cinema ? Men houd dus de hele wereld voor de gek sinds de jaren 60 ? En ik maar denken dat JIJ niet in complot-theoriën geloofde ? Blijkbaar wel dus !
Maar ernstig nu : volgens jouw persoonlijke mening bestaan Aliens dus niet ! Heb je daar ook nog enkele argumenten voor, die de verklaringen van een vooraanstaand geleerde in het niets doen verdwijnen ? Waarom zouden er in het onvoorstelbaar grote heelal, waarin miljarden en miljarden andere planeten bestaan , er geen enkel andere zijn , waar OOK intelligent leven voorkomt ? Zelfs zo intelligent dat ze tot hier geraken en ons bestuderen ?
Vergelijk het maar met westerse ontdekkingsreizigers die per vliegtuig naar Papoea-land reizen, en daar de plaatselijke bevolking gaan bestuderen, die moeten daar ook als "buitenaardse wezens " voorkomen, en ONGELOFELIJK intelligent, vergeleken bij de plaatselijke bevolking...Kan JIJ zoiets nu helemaal niet snappen ? Denk je écht dat je tot de meest intelligente wezens behoort dat de natuur geschapen heeft ?

Laatst gewijzigd door piraat : 18 november 2008 om 09:18.
piraat is offline   Met citaat antwoorden