Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2012, 10:28   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Neen. Voorbeeld : probeer maar eens een gekleurd medemens af te poeieren als kandidaat-huurder. Voor je het weet staat de CGKR aan je deur. Ook al kunnen ze geen bewijs van inkomsten voorleggen.
Er zijn grenzen. Als je een eigendom verhuurt, wéét je gewoon dat het gebruikt wordt. Daarvoor krijg je ook alle maanden die som op je rekening. Als je bang bent dat er stof- of rookdeeltjes gaan rondvliegen : verhuur dan gewoon NIET. Zo simpel is het.
In een vorig verleden ooit een huisbaas gehad die te beroerd was om een dampkap te laten vervangen maar wel vloekte omdat het plafond van de keuken vetsporen vertoonde. Ik bedoel maar.
Nu verhuur ik zelf en probeer menselijk te zijn voor mijn huurders. En laat roken toe. Uiteraard. Of gaan de volgende niet schilderen misschien ? Dan heb je de verkeerde binnen genomen.
roken/niet-roken is geen criterium dat is opgenomen in anti-discriminatiewetgeving

ik mag dus volstrekt wettelijk discrimineren op deze basis

probeer anders de wet te laten wijzigen, maar kom niet tegen mij zeveren dat ik op mijn rechten en vrijheden binnen de wettelijke normen sta.


gaat de volgende schilderen ?!? laten we hopen van niet !

ik schilder het appartement volledig zelf tussen huurders ... dan weet ik dat het goed gedaan is (lees zonder schade) ... nog geen enkele huurder gehad die t nodig vond om mijn werk te herdoen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden