Los bericht bekijken
Oud 13 april 2013, 08:27   #40
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

500 euro ongeveer. Maar het kan ook veel minder zijn, want ik heb niets meer dus kan mijn facturen niet meer betalen. Pak dat het dus eerder 200 is ofzo de laatste maanden.

Zoals geweten heb ik 0 levensstandaard, alles gaat naar huur, medische kosten, voedsel, ... niets over voor vervoer (dus zeker niet eigen wagen), niet ontspanning, niets sport, niets terrasje of etentje hier of daar.
Maar ik heb dan ook geen inkomsten. De overheid is nogal selectief als het gaat om mensen helpen namelijk, en elementaire rechten zijn kennelijk niet afdwingbaar.
Ik ben een derdergangsburger met een onbestaand statuut. Nochtans niet mispeuterd, alleen ziek worden en een onderwijsinstelling die te log en te lui was om deftig te functioneren.

Leuk toch om te weten dat ik dan nog zelf belastingen heb moeten betalen ook, om niet geholpen te worden.
En in de toekomst zal de overheid ook met de hand open langs mijn loonbrief staan, wetende dat als ik ooooooit kom waar ik wou, wat niet mogelijk zal zijn want daar steekt de overheid een stokje voor, maandelijks een meervoud aan het leefloon zal afdragen aan de belastingen...
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 april 2013 om 08:29.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden