Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2017, 03:50   #23
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Wat is het toch zielig om mensen te zien lachen uit onwetendheid, berustend in hun eigen gebrek aan kennis. Ik ben 100% zeker dat jij geen flauw idee hebt wat die 'onzin' is die de wetenschap vandaag de dag 'propageert'.
Nu, dat weet ik heel goed, maar ik weet zeker dat jij niks van mijn atoomtheorie af weet, die zoveel beter is dan het krakkemikkige heelal van de wetenschap.



Citaat:


En waarom weet ik dat? Omdat jij, als niet wetenschappelijk actief individu, niet genoeg tijd hebt in één dag om die kennis bij te houden.
Dat behoeft ook niet in één dag, want daar word ik al mijn hele leven lang mee geconfronteerd.
En al die vele kleine nieuwigheden van elke dag hebben het algemene beeld van de wetenschap niet veranderd.
Maar hoe lang heb jij of al die zogenaamde wetenschappers mijn atoomtheorie bestudeerd?




Citaat:
Dan stel ik mij de vraag: waarom maak je dit soort duidelijk op niets gebaseerde posts?
Het is gebaseerd op een veel dieper inzicht in de filosofie en de wetenschap zelf, die eenzijdig materialistisch is.
Als je daar nu eens aan begint in plaats van hier een hoop onzin te plaatsen.



Citaat:
Is je tijd je zo weinig waard? Denk je dat jij de wereld hiermee een betere plaats maakt?
Zeker, veel beter zelfs dan deze wereld die ten onder gaat, met als eerste oorzaak de slechte visie van de wetenschap.



Citaat:
Probeer je je eigen onzekerheid weg te werken?
Ik denk toch eerder dat dit voor jou zelf geldt.
Citaat:
Veel mogelijkheden maar de pointe blijft dezelfde: je bent in deze absoluut geen referentie punt, je draagt geen argumenten bij, je post is totaal verwaarloosbaar en nutteloos.
Je zegt zo maar wat zonder enige argumenten, een hoop bagger bij elkaar.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden