Los bericht bekijken
Oud 1 december 2018, 14:39   #1323
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wel, naar mijn mening is de tijdlijn, de volgorde vaststellen met telkens schriftelijke en geda---------g de nodige informatie over lopende onderzoeken niet delen is niet de verantwoordelijkheid van de burger maar van die overheidsdiensten.
Het hele dossier zit boordevol met zaken die niet kloppen.
Alle "vergissingen" zijn van die aard dat je al zeer aandachtig alles moet nalezen of je ziet deze gewoon niet. Documenten na datum aan het dossier toegevoegd - wie kijkt aandachtig die datums na?

Een in Brussel 2 goedgekeurd PV dat eerst wordt 'aangepast' voordat het aan het dossier wordt toegevoegd ( de aanpassing is een verzonnen getuigenverklaring ) ... het verschil valt in de massa documenten helemaal niet op en ik geloof nooit dat een rechter één blad nakijkt.

Ik kan zo nog vrij lang doorgaan. Met zo'n dossiers mag men burgers niet verwijten dat het al weinig geloof in de overheid nog extra de dieperik in gaat. Het zou me verder niks verbazen als al die dossier manipulerende 'kleine' fouten binnen de fiscus als bedrijfscultuur worden gepromoot.
Zeker als we weten dat er amper enkele ambtenaren van de tienduizenden een onvoldoende scoren bij een interne audit. Al de rest vervult hun taak naar behoren.. toch?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden