Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2019, 18:09   #24
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Huizen zijn veel te fucking duur, dat is het probleem.
Mogelijks wel, maar een addertje onder het gras, veel woningen zijn onvoldoende geïsoleerd volgens de laatste bouwnormen en vaak dateren zulke woningen nog van voor de verstrenging van de bouwnormen, ik heb zo een typisch klein rijhuisje waarvan geen gegevens over beschikbaar zijn, maar volgens de akte dateerd de woning van de periode aan het begin van de 20ste eeuw grofweg gebouwd rond 1930 of ietsie later.


Nu ik kan als alleenstaande voldoende leven met het inkomen en mijn uitgaves liggen op een redelijke niveau, ondanks dat sta ik de laatste maanden wat krap in kas, kom er net nog zonder schulden door, wel netjes betaald maar de effecten op de steun van mijn ouders voor enkele vernieuwingen en het leggen van zonnepanelen zullen later wel duidelijk worden resultaat opleveren...is toch voortdurend beknibbelen op wat je nog hebt en ik heb ook nog te winkelen om mijn hongerende maag te vullen...soms vervelend maar de aanhouder wint, en ergens ga ik toch moeten doorschieten in mijn gedrag...niets meer uitgeven als het echt niet nodig is en stel je dat als het mogelijk is wel uit tot je een oplossing gevonden hebt dat de lopende problemen oplost.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden