Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2018, 07:15   #91
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Dat het soms lang en ergerlijk wachten is op de ondergrondse perrons komt niet omdat er geen twee trams tegelijk meer aan de perrons kunnen stoppen. De oorzaak ligt aan de eerste overvolle tram waarvan de deuren niet kunnen sluiten. 'Orry' gaat dus aan symptoombestrijding doen ipv het werkelijke probleem aan te pakken.

De redenen waarom mensen niet op een volgende tram willen wachten zijn veelvuldig. De volgende tram gaat een andere richting uit. Geen vertrouwen dat de volgende tram niet gewoon naar de stelplaats rijdt wegens vertraging. De aankondigingen kloppen niet. Trams komen toch vol toe dus het is duwen om op gelijk welke tram te geraken.

[[ Ik heb een abonnement maar vermits het al weken droog is en de trams zo onbetrouwbaar en vol zijn heb ik al weken geen tram meer van de binnenkant gezien. Nog liever op de fiets door het lawaai en de stank en de gefrustreerde automobilisten. Het beleid van De Wever is een ramp. Die kan alleen de verkiezingen winnen door de aandacht van zijn non-beleid naar elders af te leiden. Gisterenavond was er maar weer eens een straat opengebroken waarlangs ik naar huis fiets. In het klein zwembadje waar ik vanaf nu moet gaan zwemmen zaten 4 redders voor 40 zwemmers. De PDVA+ applaudisseert maar vraagt toch nog een extra redder. Het was zondag natuurlijk, dan is iedereen paraat om dubbel loon te komen trekken.

De Wever doet niets. Enkele van de meest precaire contracten heeft hij geschrapt aan het begin van zijn termijn maar daar is het bij gebleven. Diegenen die het meest behoefte hadden aan een job gingen eruit. De ervende blanke tweeverdieners die mogen massaal aan de stadstiet blijven zuigen in hun tewerkstellingsbeleidjobs. Ze zullen best wel ontevreden zijn ook. Heelder dagen in een stoel hangen niets te doen. Dat kan niet bevorderlijk zijn voor het gemoed.

In zwembaden in het buitenland waar meer dan één redder is, krijgen die een pak taken erbij zodat er steeds maar één redder het zwembad in het oog houdt. Het is namelijk bewezen dat wanneer er meer dan één redder is het langer duurt voor men in actie treedt als er iets gebeurt. Het is dus niet alleen een ongelooflijke verspilling 4 redders aan dubbel loon in een trosje bij elkaar te zetten, het is ook nog eens onveilig. Maar voor De Wever kan het blijkbaar : sport is goed dus daar kunnen we belastinggeld verspillen zonder dat de massa in beroering komt. ]]
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden