Los bericht bekijken
Oud 27 april 2018, 21:29   #71
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik zou van die Kim geen auto kopen. Hij speelt een spel en weet verdomme goed als hij Noord Korea meer openstelt naar de wereld hij zelf figuurlijk en letterlijk zijn doodvonnis tekent.
Ik denk niet dat hij het zomaar 'open zal stellen' want daar zou, zoals u volledig terecht wist te schrijven, hij zijn eigen 'doodvonnis' met kunnen tekenen.

Ik denk dat het 'sanctiepakket' dat opgelegd is geweest door andere landen er voor iets tussen zit, dat die Kim zijn mening een beetje aangepast heeft op huidig ogenblik.

Als NK zich op een bepaalde manier afgesloten wil houden van de rest van de wereld en NK zich niet zomaar lukraak wil laten overspoelen door anderen die van einde en verre komen aangevaren/gevlogen dan is dat volgens mij hun volste recht.

Misschien moeten we daarvan leren zelfs want wat heeft dat 'Wir schaffen das' gedoe in Europa teweeg gebracht?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 april 2018 om 21:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden