Los bericht bekijken
Oud 22 december 2011, 01:59   #28
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lplp Bekijk bericht
dag, ik ben een student aan de kul.
Ik vind het ongehoord wat hier gebeurd! Deze mensen van de vakbond + de mensen die gaan staken zijn dikke egoïsten. Zij maken het onmogelijk voor de jeugd om ooit nog iets moois voor hun eigen op te starten want door hun toedoen zullen wij tot over onze oren in belastingen zitten later.
Ik wil de jeugd dan ook massaal oproepen om hun ongenoegen te uitten tov deze dikke egoïsten!

Het is crisis voor iedereen in binnen en buitenland, iedereen gaat langer moeten werken DUS OOK HIER. Wat denken die mensen die voor de overheid werken wel niet, dat zij zo een zwaar beroep hebben dat ze extra's moeten krijgen... NIET DUS. Iedereen gelijk voor de wet dus zij moeten ook langer werken. Laat ons eerst maar eens die hoge schuldenberg weg zien te krijgen en dit zal zeker niet gaan door te staken, jullie werken het land gewoonweg tegen en dit alles voor jullie eigen gewin: EGOISTEN dat zijn jullie!

WAAR gaat dit toch over... Omdat je als conducteur ocharme 2 jaartjes langer moet werken, of als buschauffeur 2 jaartjes langer in de bus moet zitten... Mensen als je dit op je 60e kan, dan zal je dit ook nog o pje 62e kunnen! Die 2 jaar zullen het niet maken voor jullie, maar voor ons wel! Dat is 2 jaar minder dat wij jullie moeten betalen en 2 jaar extra die jullie zelf aan pensioenen betalen. Dat als al een behoorlijk bedrag!
dus wees nu is solidair met de jeugd en medemens en doe dit soort zaken niet.
Als jullie dit wel willen doordrijven dan hoop ik dat de jeugd later zegt: het is genoeg, wij betalen de brassers ,die toen hebben gestaakt of die toen vertikten om 2 jaar extra te werken, NIET MEER!

ik hoop dat jullie op tijd inzien dat staken niet werkt!
Wat ik zo spijtig vind is dat jullie jonge mensen en zeker academici zoals uzelf zich nog voor de kar laten spannen van het systeem.
Jullie zijn niet meer door jullie ouders opgevoed en grootgebracht in een wereld vol met hebzucht, afgunst, onzekerheden, leugens, criminaliteit en nog een hoop andere miserie overal. En of het nu toch via uw ouders is of via creches of adnere "opvang", door de God TV of internet al gelijk er zit quasi zelfde mechanisme achter.

Initieel is het dan ook jullie fout niet omdat je grootgebracht bent in het systeem en dat is hoe langer hoe geraffineerder en chaotisch daarin.
Echter wat jullie wel kan verweten worden is dat jullie ondanks de mogelijkheden blijkbaar er niet echt kunnen boven stijgen en soms nog bewust kjiezen om dezelfde fouten als uw ouders te maken, dezelfde fouten als de generaties voor u.
Puur omdat ook jullie niet verder denken of kijken dan de wenselijke vooropgestelde en ingedrilde denkkkaders. Omdat het nu eenmaal makkelijker is of omdat je het simpelweg niet ziet.

Feit is dat elke generatie de kans heeft om werkelijk iets te veranderen maar er telkens in faalt.
Ik heb dan ook alvast nu medelijden met uw kinderen of zowel de huidige als toekomende generaties die toch hoogstwaarschijnlijk identiek gedrag vertonen. De eerste kans hadden de hippies maar zie waar we sinds dan beland zijn. Projecteer maar het verloop eens van de afgelopen 40 jaar op de komende 40 jaar en ik ben er zeker van dat je op een zeer beangstigend iets gaat uitkomen.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein

Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 22 december 2011 om 02:00.
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden