Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2017, 04:33   #7077
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

De Wever zegt dat hij wil snoeien in de pensioenen. Gaat hij echt nog meer snoeien in de pensioenen van diegenen die nog niet op pensioen zijn of gaat hij eindelijk de pensioenen aan pakken van de babyboom-ambtenaren die een pak meer pensioen trekken dan de mensen na hen gaan hebben want in die laatste pensioenen is al bespaard enkele jaren geleden.

Politici noch vakbondsleiders laten ooit het achterste van hun tong zien. We zullen nooit weten waarover de stakingen echt gaan. Volgens mij liggen de babyboomerambtenaren op tafel. Althans, dat hoop ik en ik zou het ronduit crimineel vinden mocht dat niet zo zijn. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt te staken.

Er zijn amper politici te vinden voor privatisering van het spoor. Dat is een schijnmanoeuvre.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden