Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2021, 04:12   #60
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Fred, ga gewoonweg wat fietsen, drink een echte coka, geniet vooral van de zon, zoek desnoods een vriendin, maar stop vooral met doemdenken.
Leukemie. Waar haal je dit nu vandaan ?
Een vriendin ? Om wat mee te doen ? Je mag niet meer kussen of knuffelen laat staan minder dan 2 meter van elkaar zitten

Ik haal dat vandaan opdat nu al problemen opdoken met bloedklonters bij AZ en Pfizer en Moderna een totaal nieuwe techniek gebruiken met plastiek.De helft van de wereldbevolking gebruikt dan nog weer eens andere vaccins die ook weeral andere eigenschappen hebben of nauwelijks beschermen. Dat belooft als de chinezen de Hongaren Russen Turken en anderen zich weer gaan beginnen mengen met andere bevolkingsgroepen

En geloof het of niet Rudy als ik over iets doemdenk wordt het niet zelden bewaarheid. Er is volgens mij nu (nog) geen enkele reden tot optimisme.

Ik zie ook niet in waarom.....verleden jaar kon je je makkelijker verplaatsen als dit jaar zelfs reizen was makkelijker. En volgend jaar zal het nog strenger worden ook evenementen zullen steeds moeten voldoen aan strengere eisen.

Trouwens het is volgens mij één der grootste miljarden deals die zich nu voltrekt. Vaccins waarvan men nu omzeggens al weet maar het niet durft zeggen dat ze niet gaan beschermen tegen het leger varianten die er zitten aan te komen.
Mijn optimisme is dat er wel goede vaccins zullen komen maar dat zal pas over 3 of 4 jaar zijn Deze die ze nu gebruiken zijn enkel voor de farma te spekken en dat weten onze virologen maar al te best want ondanks gans Europa nu bijna is gevaccineerd zijn ze nog banger als ervoor. Lees het maar na en vooral tussen de lijntjes.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2021 om 04:30.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden