Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2007, 19:26   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik ben hier op het forum te weten gekomen dat je gestopt bent met roken. Heb je daarvoor een speciale "therapie" gevolgd ?? Was je een zware roker ??
Gebeurt het nog dat je zin hebt in een sigaret ??
Nee, ik heb geen speciale therapie gevolgd. Op een zondagavond lag ik in bed nog naar tv te kijken en een sigaret te roken en ik had er ineens genoeg van. Ik heb die sigaret uitgeduwd en tegen mijn vriend gezegd: "zo, dat was mijn laatste" en ik heb sindsdien geen sigaret meer aangeraakt. Dat is nu ruim vier jaar geleden. Hoewel ik inderdaad een tamelijk zware roker was 'anderhalf pakje marlboro per dag), heb ik nooit echt problemen ondervonden. Ik had in het begin vooral problemen met mijn handen. Ik had voortdurend het gevoel dat er iets ontbrak aan mijn hand... Ik heb wel consequent verder rookpauzes blijven nemen met mijn collega's, maar terwijl zij hun sigaretje rookten, at ik een of ander stuk fruit. Ik heb er nu nooit nog zin in. Ik denk nog uiterst zelden aan sigaretten en als ik te lang in de nabijheid van rokers zit, krijg ik er zelfs last van...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden