Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2012, 13:53   #14
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Die racist maakt er een spel van om impliciet je suicidaal te noemen, mentaal ongezond of anderzijds te schelden met fotos, links en zogezegde hypotheses. Hier wenst hij blijkbaar ook iemand kanker toe. Maar altijd op een laffe onderhandse manier, rond de forumregels dansend.

Een keer je je daarover zet, is ie wel goed voor een dosis entertainment op zijn tijd; zotte egmond die zijn inferioriteitscomplex tot een fantastisch niveau gesmeed heeft.
Vroeg me al af 'zou hij nu echt zo ver durven gaan?' Niet echt fraai. (Nu ja, hij doet maar. De vraag die ik stelde was beleefd genoeg dus daar zal het zeker niet aan gelegen hebben).

En dan moet je nog weten dat ik hier waarschijnlijk één van de weinigen ben die zijn theorie over het bestaan van een zwarte adel niet bij voorbaat helemaal afwees. (Wat uiteraard niet moet betekenen dat ik zomaar zonder slag of stoot ga aannemen dat elke eerste de beste edelman sowieso een zwarte was, elk portret hier gepost door Egmond sowieso een vervalsing of overschildering...)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie
Ik denk trouwens dat groene flamingant nog de enige forumganger is die niet op zijn negeerlijstje staat...
Ja, ik heb ondanks de vele discussies Egmond tot nog toe steeds in zijn waarde gelaten en het viel me op dat ik enige tijd terug één van de weinigen was die niet terug te vinden was op zijn ellelange negeerlijst...

Maar of dat laatste nu nog zo is?...
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden