Los bericht bekijken
Oud 24 september 2017, 14:31   #1709
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
<harriechristus> tomaten zijn blauw en worden daarna okergeel.
<discussietegenstander van harriechristus> tomaten zijn eerst groen en worden daarna rood.
<harriechristus> onzin heb je mijn atoomtheorie al wel gelezen?
<discussietegenstander van harriechristus> veel vruchten beginnen groen en rijpen later dan tot rood.
<harriechristus> onzin heb je mijn atoomtheorie al wel gelezen?

Enz...
Dank je wel voor je humoristische reactie met een hoop onzin bij elkaar, want nergens staat in mijn atoomtheorie iets over tomaten en zeker niet dat ze blauw en later okergeel zouden zijn.

Ja, dat is nou een typisch voorbeeld van de zogenaamde "wetenschappelijke kritiek"......

Eerst lezen en dan vragen stellen als je iets niet begrijpt.

Nogmaals dus:

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen superintelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Een heelal dat veel beter is, waar je veel meer mee kan verklaren, en wat ook zoveel logischer is en waarmee je het bestaan van God kan verklaren.
Lees de nieuwe bijbel over Gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.

Doe je best.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden