Los bericht bekijken
Oud 5 november 2017, 18:05   #33
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Je loopt zoals steeds tegen waan op... waan die in je politieke plaatje past en die je zonder de minste objectiviteit, zonder de minste bedachtheid slikt en blijft slikken...
Als je al stommiteiten ziet zijn het wel je eigen verdraaide leugens die je voor waar aanneemt en die inderdaad niet meer dan zeer stomme stommiteiten zijn.
"The Times They are a Changin'" zong Bob Dylan indertijd.

Langzaam worden meer en meer burgers, niet alleen in Vlaanderen, zich bewust wat men in de kuip heeft met Rajoy en zijn Madrileense kompanen.
Zij komen uit de Franco school en dat wordt met de dag moeilijker weg te steken.

Ook Di Rupo, toch geen vendeliersvriend, is overstag gegaan.
En ja, ook zulke lieden kunnen verstandige dingen zeggen.
En als dat gebeurt, dan mag je er ook op wijzen.
Het is niet omdat je je achter een franquistisch geïnspireerde grondwet kunt verschuilen, dat je daarom je alles kunt veroorloven.

Citaat:
Di Rupo noemt Spaans premier Rajoy “autoritaire franquist”
“Schokkend om Puigdemont in gevangenis te zetten


“Ik bestrijd het beleid van Puigdemont, maar ik zou erg geschokt zijn als de Belgische justitie hem in de cel zet”, zegt Di Rupo. “Laten we een minimum aan waardigheid terugvinden.
Laten we het onafhankelijkheidsstreven bestrijden, maar democraten blijven.”
Di Rupo sluit af met te zeggen dat “Puigdemont zijn positie heeft misbruikt, maar Rajoy heeft zich als een autoritaire franquist gedragen”, verwijzend naar de voormalige Spaanse dictator Francisco Franco.
Nu is het wachten op meer internationale druk.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 5 november 2017 om 18:06.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden