Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2016, 13:16   #10
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Inderdaad, moslims die integreren. De vraag is echter of dit kan, en of dit houdbaar is op termijn.

Want indien Allah -bijvoorbeeld- zegt (koran) dat een jongen recht heeft op 2x meer dan een meisje bij het openvallen van een nalatenschap, dan zal een godvruchtige moslim de woorden van Allah volgen en niet de wet door mensenhanden gemaakt. Want de goddelijke wet staat boven de menselijke voor de islamgelovige. En deze goddelijke wet staat dikwijls haaks op de onze.

Dat is nu huis het probleem bij al die moslimgelovigen. Zij passen zich niet aan. Uiteindelijk vinden zij onze maatschappij decadent en hopen onze samenleving ooit onder de sharia er brengen. En daar pas ik voor.

En dus, om alle problemen met de moslims (die steeds maar talrijker en radicaler worden) in de toekomst te vermijden, moeten we de moslims vriendelijk maar dringend verzoeken ons land te verlaten.

Ik weet het , het klinkt radicaal en/of onverdraagzaam, maar dat is het niet. Beter nu voorkomen dan dat later wij of onze kinderen en kleinkinderen zeer nare dingen moeten meemaken. Want zo ziet het er onvermijdelijk naar uit indien de moslimpopulatie blijft groeien.

En bijgevolg: alle moslims moeten ons land verlaten. Allen, zonder onderscheid! En zo snel mogelijk
Hooguit zo'n 10% van gans het pakket, en in de meeste gevallen hebben die dan nog hun geloof "over de haag gegooid". En het zijn altijd weer die zelfde 10% die op TV opgevoerd worden om ons te tonen hoe goed de integratie wel is verlopen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline