Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2017, 07:59   #1829
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik heb reeds de essentie van jouw atoomtheorie samengevat en jou als persoon geprezen omdat je zelf wat uitvond.
Wat jij hebt gedaan is mijn persoon vooroordelen waarin je zelf geen ervaring hebt, maar dat doe je toch omdat het je cultureel aangeleerd is.
Jij hebt jouw waarheid, ik de mijn.
En de waarheid bestaat niet volgens jou?
Citaat:


Ik ontken de waarheid niet, maar de waarheid is dat ieder zijn/haar eigen waarheid heeft.
Er is ook een waarheid voor allen die de persoonlijke mening te boven gaat.
En dat is nu juist mijn atoomtheorie waar je nog steeds niks van wil weten en ook andere mensen niet.
Citaat:
Hoedt U voor mensen die constant hun gelijk willen opdringen en niet in staat zijn zich in te leven bij de tegenpartij.
Dat is dan deze wereld en dat ben jij.
Steeds gaat het over jouw meningen en niet over die van mij.
Wat ik zeg ontken je steeds: de cultuur, de beweging en nu weer de waarheid.
Ik dring niks op, ik verkondig alleen mijn atoomtheorie.
Hoe zou ik als enkeling iets op kunnen dringen tegen miljoenen anderen tezamen?
Het is een dikke leugen die ik wel meer heb gehoord.
Citaat:
Dan zeggen ze dat autisten geen inlevingsvermogen hebben, maar neurotypicals kunnen er ook wat van.
Nu: ik ben constant met jouw draden en meningen bezig en reageer daar op met mijn weerwoord.
Maar waar ben jij als het over mijn atoomtheorie gaat?
Nog steeds nergens Peche.
Citaat:


Ik ben door duisternis gevormd om met de waanzin rondom mij heen om te gaan. Ik loop met een gebroken rug rechtop en steek de mainstream nog voorbij. Peche is een kwestie van niet meer willen, maar hij kan zoveel.
Ik heb er nog niks van gemerkt, want je meningen stellen niks voor en zijn onjuist bovendien door hun eenzijdigheid.
Citaat:
Ik overkijk het politieke landschap, de wereld rond me heen, en vraag mij af: heb ik hier aan bijgedragen? Is dat de wereld die ik moet nalaten? Is dat nu ons Europa geworden?
Depressief en melancholiek ontpop ik traag maar zeker tot misantroop.
Omdat je de waarheid van mijn atoomtheorie en nieuwe religie niet wilt weten.
Bovendien is het wel heel gemakkelijk in de wereld alleen maar het negatieve te willen zien, terwijl er ook nog zoveel positiefs is aan cultuur en wetenschap en maatschappij en welvaart.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden